12.01.2006, 08:31
Servus Jakob,
na zu dene gehör i bestimmt ned. I versteh bloß ned, daßma an 366er Trac schlachten kann
I hab 3 Tracs im Lohneinsatz, bis vor kurzem noch 4, und vo denen is keiner geschont worden.
Aber wos du da mit deinem machst, hört sich scho a wengl krass an. Schau her, wir ham a mal an 1000er ghabt, mit am 5,60er Rückekran von Diebolt. Dafür is der einfach zu wenig, es is halt aso.
Des is jetzt meine Ansicht, es gibt wieder andere, de fahren auf da kleinen Baureihe alles mögliche.
Aber wennst du an 8 m Rückekran (!!!!) und andauernd 4 Ringstollnketten fährst, dann wunderts mi nimma gar aso. So war de ganze Sache gmeint, ned böse oda besserwisserisch
Also, tut mir leid, wenns bei dir so angekommen is.
Zu de Reperaturn an meim 1000er: I hab an dem wirklich noch nix gehabt, außer einer Batterie und neuen Scheiben vorne und Belägen rundum. Es ist einfach aso. Und des bissl des rechnet i unter Verschleiß. Ansonsten bloß de üblichen Wartungsarbeiten.
Hier is des "Wunder" von Gaggenau
na zu dene gehör i bestimmt ned. I versteh bloß ned, daßma an 366er Trac schlachten kann
I hab 3 Tracs im Lohneinsatz, bis vor kurzem noch 4, und vo denen is keiner geschont worden.
Aber wos du da mit deinem machst, hört sich scho a wengl krass an. Schau her, wir ham a mal an 1000er ghabt, mit am 5,60er Rückekran von Diebolt. Dafür is der einfach zu wenig, es is halt aso.
Des is jetzt meine Ansicht, es gibt wieder andere, de fahren auf da kleinen Baureihe alles mögliche.
Aber wennst du an 8 m Rückekran (!!!!) und andauernd 4 Ringstollnketten fährst, dann wunderts mi nimma gar aso. So war de ganze Sache gmeint, ned böse oda besserwisserisch
Also, tut mir leid, wenns bei dir so angekommen is.
Zu de Reperaturn an meim 1000er: I hab an dem wirklich noch nix gehabt, außer einer Batterie und neuen Scheiben vorne und Belägen rundum. Es ist einfach aso. Und des bissl des rechnet i unter Verschleiß. Ansonsten bloß de üblichen Wartungsarbeiten.
Hier is des "Wunder" von Gaggenau