MBtrac 700 K year 1984 slave cylinder
#2

Hallo Tomisto,

in most cases a new cylinder would be better than renewing the old one and the price is not really high. At the side of the cylinder You will find a brand name of the manufacturer and in most cases a part number in the cast iron. Maybe such as FTE and the number.
Any FTE (or ATE-) dealer can get it.
Maybe Your local dealer also is able to get the repair-kits. It also can be identified with the number at the cylinder or the bore diameter in millimeter or inch.

If they can't help You and You really want to renew it with a repairkit, feel free to contact a dealer here in Germany:
http://www.agrartechnik-maier.de
http://www.nutzfahrzeuge-kindermann.de
or a lot of others.

If renewing, the cylinder bore must be honed new!

Greetings
Holger

406.120 '72, 440.161 '75, 440.167 '83

Die 3 MBtrac-Grundsätze:
1.) Ein MBtrac ist zwar nicht alles, aber ohne MBtrac ist alles nichts!
woraus folgt:
2.) Ein Leben ohne MBtrac ist möglich - aber sinnlos...
doch zum Glück für die vielen Nicht MBtrac Besitzer:
3.) Nur wer einen MBtrac besitzt, weiß, was allen anderen fehlt...

Zitieren


Nachrichten in diesem Thema
MBtrac 700 K year 1984 slave cylinder - von Tomisto - 02.02.2017, 23:55
RE: MBtrac 700 K year 1984 slave cylinder - von holgi63 - 03.02.2017, 10:20
RE: MBtrac 700 K year 1984 slave cylinder - von Roby - 03.02.2017, 10:37
RE: MBtrac 700 K year 1984 slave cylinder - von Tomisto - 04.02.2017, 17:17

Möglicherweise verwandte Themen…
Thema / Verfasser Antworten Ansichten Letzter Beitrag

Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste